#1 2008-05-30 14:21:07

Asgaroth

Administrator

11481661
Zarejestrowany: 2008-05-29
Posty: 76
Punktów :   
Poziom: 1
Profesja: Wojownik
Złoto: 1000
Statystyki: (s):6(z):4(sz):4(w):6(i):5
PD: 0/300

Profesje

W grze istnieją 3 profesje:Wojownik,Mag,i Złodziej.Każda profesja ma własne umiejętności,statystyki,i ścieżkę awansów.Każdą profesję objaśnię po kolei.



WOJOWNIK
http://www.vpx.pl/up/20080630/3192599e04171d20585779d09732b440702aa164057.
Wojownicy specjalizują się we władaniu dwuręcznymi mieczami,toporami,i orężem obuchowym(pałki). Mogą nosić także tarczę.

Ścieżka awansów:


                               -->Rycerz(p. 3)->Palladyn(p. 8)->Święty wojownik(p. 14)->Anielski Palladyn(p.20)*
Wojownik(1 poziom)
                               -->Najemnik(p. 3)->Berserker(p. 8)->Czarny rycerz(p. 14)->Mroczny Berserker(p.20)*

*-Jeśli wybierzesz jedną ścieżkę,nie możesz już wybrać drugiej(czyli że jeśli zostaniesz rycerzem,nie ma odwrotu.)

Statystyki:

(S)iła:6,(Z)ręczność:4,(Sz)ybkość:4,(W)ytrzymałość:6,(I)nteligencja:5,



Umiejętności:

Podstawowa(od 1 poziomu):

Fala uderzeniowa(od 1 poz.Wojownk)
http://www.vpx.pl/up/20080530/2676313d3eff90e63b3b2a8bfefd60cd0d6df7105941.gif
Atak:5-20 hp
Użyć na walkę:1
Żywioł:Ogień
Wojownik,gdy walczy na śmierć i życie,odczuwa pewne uczucie.Gdy je wyzwoli,tworzy się fala uderzeniowa.


Kamienna skóra(od 3 poz.Rycerz)
http://www.vpx.pl/up/20080530/2676801372c30a66fed062980cebc0acd3e968181125.gif
Atak:Redukuje atak przeciwnika o 30% na czas 2 tur.
Użyć na walkę:1
Żywioł:Ziemia
Rycerz może wyzwolić szał,który zmienia jego skórę jakby z kamienia.


Mistrz Miecza(od 3 poz.Najemnik)
http://www.vpx.pl/up/20080531/269170d907e53dffb72b360a9555744e7e18a0174929.gif
Atak:Zwiększa atak miecza o 40% na czas 2 tur.
Użyć na walkę:1
Żywioł:Oręż
Najemnik może wyzwolić swoją odziedziczoną od pokoleń umiejętność Mistrzostwa w Mieczu,co zwiększa jego atak o 40%.Jedyną wadą jest to,że ta umiejętność działa TYLKO na miecze.


Święta zbroja(od 8 poz.Palladyn)
http://www.vpx.pl/up/20080531/269180eb87df77c950301cf91d85d10efe26f0109990.gif
Atak:Zwiększa obronę pancerza o 40% na czas 3 tur.
Użyć na walkę:1
Żywioł:Światło
Palladyn może zwrócić się z prośbą do bogów,aby pobłogosławili jego pancerz.


Piekielny topór(od 8 poz.Berserker)
http://www.vpx.pl/up/20080531/269529a93c70e19a3472093e8216ef5d9a6746183130.gif
Atak:Zwiększa atak topora o 120% na czas 2 tur.
Użyć na walkę:1
Żywioł:Mrok
Berserker może wykorzystać moce piekielne,by wzmocniły jego topór.Jednak zawsze jest haczyk;Moce,które przepływają z ziemi przez ciało,do topora,mogą dość mocno uszkodzić ciało( mogą zabrać ci ok.20-30%życia)

Święta Strzała(od 14 poz.Święty Wojownik)
http://www.vpx.pl/up/20080531/2695333d43cbb7d9af7d277850aff56ab4d24e8260.gif
Atak:40-60(szczególnie podatne na nieumarłych)
Użyć na walkę:1
Żywioł:Światło
Święty wojownik może stworzyć z atomów krążących w powietrzu świetlistą,poświęconą strzałę.Strzała ta ma ogromne obrażenia,a nieumarli są na nią szczególnie podatni.


Szarża(od 14 poz.Czarny rycerz)
http://www.vpx.pl/up/20080531/2695345482548f2c697b45bb82b5044c7df04b75241.gif
Atak:Zwiększa Atak o 70% na czas 1 tury
Użyć na walkę:1
Żywioł:Mrok
Czarny rycerz może zaszarżować na wojownika,co daje mu 70 procentowy lepszy wynik ataku.


Zew bogów(od 20 poz.Anielski Palladyn)
http://www.vpx.pl/up/20080531/2695386aa06481d0bcf2e15562b64d6c210c77179173.gif
Atak:80-100
Użyć na walkę:1
Żywioł:Światło,Ogień,Woda
Anielski palladyn(potocznie zwany aniołem),może sprowadzić na przeciwnika zew bogów,co zadaje mu ogromne obrażenia.


Szał berserkera(od 20 poz.Mroczny berserker)
http://www.vpx.pl/up/20080531/269542ea722c070ce255e41d4eef38dd472a323582.gif
Atak:Zwiększa atak o 200% przez 1 turę.
Użyć na walkę:1
Żywioł:Mrok
Mroczny berserker może wpaść w szał,dzięki któremu ogromnie wzrasta jego siła.Jednak musi mieć poniżej 60% życia by wyzwolić ten szał.



MAG
http://www.vpx.pl/up/20080630/319261e316e232d20e9f60acad2f8757acc50e38040.
Magowie najlepiej ze wszystkich umieją posługiwać się magią.Gardzą siekącym(miecze,topory) i kłującym(piki,lance) orężem.Magowie jako jedyni mogą używać runów.


Ścieżka awansów:


                      ->Czarodziej(p.3)->Kapłan(p.8)->Arcykapłan(p.14)->Boski Czarodziej(p.20)*
Mag(poziom 1)
                      ->Mag śmierci(p.3)->Nekromanta(p.8)->Pan Śmierci(p.14)->Kapłan apokalipsy(p.20)*

*-Jeśli wybierzesz jedną ścieżkę,nie możesz już wybrać drugiej(czyli że jeśli zostaniesz czarodziejem,nie ma odwrotu.)


Statystyki:

(S)iła=4,(Z)ręczność=5,(Sz)ybkość=4,(W)ytrzymałość=5,(I)nteligencja=7




Umiejętności:


Podstawowa:

Kula energii(od 1 poz.Mag)
http://www.vpx.pl/up/20080530/267735e9d6fe881e37c876f3937d5d7957693c88746.gif
Atak:5-15hp
Użyć na walkę:2
Żywioł:Energia
Zwykła kula,stworzona z energii,której pełno jest w powietrzy.Lecz by tę energię zamienić w materialną kulę,Mag musi poświęcić 5% swojego życia.


Ognista kula(Od 3 poz. Czarodziej)
http://www.vpx.pl/up/20080530/2681887d9b72750e15c3bf088f2e116162d29b122633.gif
Atak:25-25
Użyć na walkę:2
Żywioł:Ogień
Ognista kula,powodujące poważne obrażenia zewnętrzne,jak i wewnętrzne.Czasem jednak,jest szansa że mag nieodpowiednio zastosuje swoją moc,i 10-15% obrażeń kuli uderzy w niego.


Trująca kula(od 3 poz.Mag śmierci)
http://www.vpx.pl/up/20080531/2693215efd23f044d6831fa73baf26c8330401151418.gif
Atak:10-20,przez 2 tury odbiera po 5 hp,czyli razem ok.20-30HP
Użyć na walkę:1
Żywioł:Trucizna
Mag śmierci może stworzyć trującą kulę,którą razi przeciwnika.


Leczenie(od 8 poz.Kapłan)
http://www.vpx.pl/up/20080531/269323603763402434eb9389237d10418f5e3981790.gif
Atak:Leczy 40%HP
Użyć na walkę:1
Żywioł:Światło
Kapłan może się uzdrowić.

Wezwanie zombie(od 8 poz.Nekromanta)
http://www.vpx.pl/up/20080530/268229fe4ef4b391c7ca66d5d16805032f4c4d28069.gif
Atak:30-45
Użyć na walkę:1
Żywioł:Mrok
Zombie gryzie,powodując poważne obrażenia wewnętrzne.Zombie ma podstawowo 40HP.


Mithrilowy pancerz(od 14 poz.Arcykapłan)
http://www.vpx.pl/up/20080531/26932458bbc052bc1845e4ba411c18a71cc050102507.gif
Atak:Wzmacnia obronę o 60% na czas 2 tur.
Użyć na walkę:1
Żywioł:Światło
Arcykapłan może zwrócić się do bogów po to,aby wzmocnili jego pancerz/szatę.


Tchnienie Śmierci(od 14 poz.Pan śmierci)
http://www.vpx.pl/up/20080531/2693255894ab816f05bdfa3be1044814ae5f17135711.gif
Atak:100-140
Żywioł:Śmierć
Użyć na walkę:1
Pan śmierci może stworzyć promień śmierci,który poważnie rani przeciwnika.


Zaklęcie Istarich(od 20 poz.Boski czarodziej)
http://www.vpx.pl/up/20080531/270230b3746a4b6f72e3324f4ea3204bf4a16b103095.gif
Atak:160-220,uśmiercenie wszystkich nieumarłych w pobliżu,obszarowe
Użyć na walkę:1
Żywioł:Światło,Woda
Boski czarodziej może użyć mocy bogów,po to by dać moc zaklęciu istarich.Zaklęcie to powoduje natychmiastowe uśmiercenie wszystkich nieumarłych w pobliżu,jak i może spowodować ogromne obrażenia istotom żywym.


Promienie Apokalipsy(od 20 poz.Kapłan apokalipsy)
http://www.vpx.pl/up/20080531/2702667840e5b0fb68792791f510ac9c2515ad52614.gif
Atak:200-200,obszarowe
Użyć na walkę:1
Żywioł:Ogień
Kapłan apokalipsy może stworzyć promienie apokalipsy,Które powodują gigantyczne obrażenia dookoła.




ZŁODZIEJ
http://www.vpx.pl/up/20080630/3192633bfb770dc5f4248851c83d9cc8326093136363.
Złodzieje specjalizują się w sztyletach,katanach,łukach,kuszach,i wszelkich broniach jednoręcznych.
Jako jedyni mogą się posługiwać dwiema broniami na raz.



Ścieżka awansów:

             ->Skrytobójca(p.3)->Asasyn(p.8)->Ninja(p.14)->Mistrz skrytobójców(p.20)*
Złodziej(p.1)
             ->Morderca(p.3)->Płatny zabójca(p.8)->Zawodowy morderca(p.14)->Pan krwi(p.20)*


*-Jeśli wybierzesz jedną ścieżkę,nie możesz już wybrać drugiej(czyli że jeśli zostaniesz np.Mordercą,nie ma odwrotu.)




Statystyki:

(S)iła=6,(Z)ręczność=6,(Sz)ybkość=5,(W)ytrzymałość=4,(I)nteligencja=4


Umiejętności:


Podstawowa:

Podwójne ostrze(od 1 poz.Złodziej)
http://www.vpx.pl/up/20080531/2693886ce653e1b1ac90041508300824275ce289650.gif
Atak:20% większy atak ostrza przez 1 turę
Użyć na walkę:1
Żywioł:Oręż
Złodziej może wykorzystać swą umiejętność w walce,dzięki której jego ostrze wydaje się jakby podwójne.


Zatruta strzała/bełt(od 3 poz.Skrytobójca)
http://www.vpx.pl/up/20080531/26938958851314b9560a7c0a400b1e950df4de24859.gif
Atak:20,5 na turę przez 4 tury,czyli razem 40.
Użyć na walkę:1
Żywioł:Oręż,trucizna
Skrytobójca może strzelić zatrutą strzałą,lub bełtem(zależy czy ma łuk czy kuszę).Co każdą turę trucizna zabiera przeciwnikowi kilka punktów HP.


Krwawy Sztylet(od 3 poz.Morderca)
http://www.vpx.pl/up/20080531/26939036987ed118941657368225f7117f0cfe96415.gif
Atak:60% lepszy atak sztyletu przez 1 turę.
Użyć na walkę:1
Żywioł:Oręż
Morderca może skropić swój sztylet własną krwią,co zabiera mu trochę sił(25% życia)


Ukryty sztylet(od 8 poz.Asasyn)
http://www.vpx.pl/up/20080531/269391169184d42e74269a73dd0ec995213f3c88016.gif
Atak:80% lepszy atak sztyletu przez 1 turę.
Użyć na walkę:1
Żywioł:Oręż
Asasyn ma ukryty sztylet.Może go wykorzystać,lecz przy wysuwaniu ,może przeciąć sobie żyły w ręce co powoduje upływ krwi i stratę zdrowia(ubywa jakieś 30-40% życia).


Ostrze śmierci(od 8 poz.Płatny zabójca)
http://www.vpx.pl/up/20080531/269393dbdca89a7d16fb044b263e992f9fb4c445508.gif
Atak:40% Lepszy atak przez 2 tury.
Użyć na walkę:1
Żywioł:Oręż,Śmierć
Płatny zabójca może wezwać śmierć,aby wzmocniła jego ostrze.Lecz to zabiera mu kawałek życia,czyli jakieś 40-50%.


Święta katana(od 14 poz.Ninja)
http://www.vpx.pl/up/20080531/270312005c6ad4558c0b6ddc91ac49bf4fc94d125068.gif
Atak:100% lepszy atak katany przez 1 turę.
Użyć na walkę:1
Żywioł:Oręż,Światło
Ninja może prosić bogów o ulepszenie katany.


Mistrz morderstwa(od 14 poz.Zawodowy Morderca)
http://www.vpx.pl/up/20080617/295763fb788aafa25ce969882c9ff0788d432319321.gif
Atak:Zwiększa atak sztyletu o 200% na turę.
Użyć na walkę:1
Żywioł:Śmierć
Zawodowy morderca może wykorzystać swoje doświadczenie w mordowaniu,i ulepszyć swój sztylet.


Deszcz zatrutych strzał(od 20 poz.Mistrz skrytobójców)
http://www.vpx.pl/up/20080617/295764d55e77973fe89bc41a688a2a6950ac05103249.gif
Atak:110-130,przez 4 tury co każdą turę odbiera 20 HP,czyli razem 190-210HP.
Użyć na walkę:1
Żywioł:Oręż,Trucizna,Światło
Mistrz skrytobójców może sprowadzić na przeciwnika deszcz zatrutych strzał,które powodują wielkie obrażenia.


Zew Krwi(od 20 poz.Pan krwi)
http://www.vpx.pl/up/20080617/2957869512b8deedef9fe9317761d9c4e9705732780.gif
Atak:150-250
Użyć na walkę:1
Żywioł:Śmierć,Mrok,Ogień
Pan krwi może sprowadzić na przeciwnika Zew krwi,który powoduje gigantyczne obrażenia.


http://img128.imageshack.us/img128/1609/avtkl4.gif

Witaj Goście !Na początku ma się 1000 złota.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plSkup laptopów warszawa