Tutaj możesz kupić zwoje i runy z czarami.
1 poziom magii
Ognista Strzała(ogień)
Obrażenia:8
Potrzebna Mana:5
Dodatkowe:Szansa na podpalenie:20%(2 obrażeń co turę)
Cena:zwój:100 złota/runa:00 złota
Lodowa strzała(Woda)
Obrażenia:8
Potrzebna mana:5
Dodatkowe:Szansa na odmrożenie:20%(8 obrażeń)
Cena:zwój:100 złota/runa:1000 złota
Rój(Powietrze)
Obrażenia:12
Potrzebna mana:5
Dodatkowe:Bra
Cena:zwój:100 złota/runa:1000 złota
Grad kamieni(Ziemia)
Obrażenia:12
Potrzebna mana:5
Dodatkowe:Brak
Cena:zwój:100 złota/runa:1000 złota
Małe uleczenie(Biała magia)
Obrażenia:Leczy 10 HP
Potrzeba many:5
Dodatkowe:Brak
Cena:zwój:100 złota/runa:1000 złota
Kula Mroku(Czarna magia)
Obrażenia:6
Potrzebna mana:5
Dodatkowe:Szansa na zatrucie 20%(4 obrażeń co turę)
Cena:zwój:100 złota/runa:1000 złota
2 poziom magii
Mała kula ognista(ogień)
Obrażenia:12
Potrzebna mana:10
Dodatkowe:Szansa na podpalenie 40%(4 obrażeń co turę).
Cena:zwój:200/runa:2000 złota
Mała kula lodowa(woda)
Obrażenia:12
Potrzebna mana:10
Dodatkowe:Szansa na zamrożenie 20%(60% mniejszy atak na czas 1 tury).
Cena:zwój:200/runa:2000 złota
Pięść wichru(powietrze)
Obrażenia:12
Potrzebna mana:10
Dodatkowe:Szansa na ogłuszenie 30%(60% mniejsza obrona na czas 1 tury)
Cena:zwój:200/runa:2000 złota
Średnie uleczenie
Obrażenia:Leczy 20 HP
Potrzebna mana:10
Dodatkowe:Brak
Cena:zwój:200/runa:2000 złota
Wyssanie życia
Obrażenia:10,leczy 10HP
Potrzebna mana:10
Dodatkowe:Brak
Cena:zwój:200/runa:2000 złota
3 poziom magii
[dokończę później...]
Offline