Spis prawie wszystkich przeciwników,których można napotkać w grze.
Ludzie
Chłop
Ekwipunek:Widły(5 obrażenia),chleb HP:40 Obrona:0 Odporność:Brak Umiejętności:Brak PD:15
Zbuntowany mieszkaniec
Ekwipunek:Sztylet(8 obrażenia),chleb HP:50 Obrona:0 Odporność:brak Umiejętności:Brak PD:30
Uzbrojony chłop
Ekwipunek:Włócznia(12 obrażeń),piwo HP:70 Obrona:2 Odporność:Brak Umiejętności:Brak PD:60
Szaleniec
Ekwipunek:Zatruty sztylet(15 obrażeń,szansa na zatrucie:40%-obrażeń od zatrucia co turę-2),trucizna HP:65 Obrona:2 Odporność:Trucizna Umiejętności:Furia(20% większy atak przez 1 turę). PD:80
Pirat Ekwipunek:Miecz HP:70 Obrona:5 Odporność: Umiejętności:Furia(20% większy atak przez 1 turę). PD:80
Zbuntowany strażnik
Ekwipunek:Szeroki miecz(20 obrażeń),Mała mikstura leczenia HP:75 Obrona:4 Odporność:Brak Umiejętności:Mistrz miecza(zwiększa atak miecza o 40 % przez 2 tury,użyć na walkę:1) PD:140
Zbuntowany Mag
Ekwipunek:Kij(5 obrażeń),Mała mikstura many HP:65 Obrona:3 Odporność: Prąd Umiejętności: Piorun(15-25 obrażenia,użyć na walkę:3) PD:220
Zbuntowany dowódca
Ekwipunek:Miecz Dowódcy(40 obrażeń) HP:100 Obrona:10 Odporność:Ogień,woda Umiejętności:Pan miecza(zwiększa atak miecza o 100% na 1 turę),Błogosławiony Pancerz(30 % większa obrona pancerza przez 2 tury) PD:300
Zbuntowany Arcymag
Ekwipunek:Kostur ognia(32 obrażenia,szansa na podpalenie 40%(5 obrażeń co turę) HP:100 Obrona:8 Odporność:Ogień,Woda,Powietrze,Ziemia Umiejętności: Piorun kulisty(45-45 obrażeń,użyć na walkę:1),Pięść wichru(35-55 obrażeń,użyć na walkę:1) PD:410
Zbuntowany Palladyn
Ekwipunek:Święty młot(65 obrażenia),2 wina HP:120 Obrona:16 Umiejętności:Święta strzała(40-60,użyć na walkę:1),Duże uleczenie(+50% Hp,użyć na walkę:1) PD:500
Bestie
Goblin
Ekwipunek:Kij(5 obrażenia),Ryba HP:30 Obrona:4 Odporność:Brak Umiejętności:Brak PD:20
Wilk [img][/img] Ekwipunek: Brak HP:50 Obrona:3 Odporność:Brak Umiejętności:Brak PD:20
Goblin-wojownik
Ekwipunek:Krótki miecz,Ryba,Ser HP:40 Obrona:6 Odporność:Brak Umiejętności:Brak PD:50
Goblin-szaman
Ekwipunek:Kostur(10 obrażenia),Małą mikstura many HP:40 Obrona:3 Odporność:Ogień Umiejętności:Ognista kula(20 obrażeń,szansa na podpalenie:35%,5 obrażeń co turę) PD:75
Goblin-generał Ekwipunek:Topór obosieczny(25 obrażeń),Mała mikstura lecznicza HP:60 Obrona:10 Odporność:Brak Umiejętności:Zew grozy(+50% do ataku przez 1 turę) PD:130
Ork Ekwipunek:Orkowy topór(35 obrażeń),Średnia mikstura lecznicza HP:80 Obrona:20 Odporność:Brak Umiejętności:Brak PD:200
Ork-wojownik Ekwipunek:Orkowy miecz obosieczny(45 obrażeń,quest item) HP:100 Obrona:20 Odporność:Ogień,trucizna Umiejętności:Ogłuszenie(obrażenia mniejsze o 30% przez 2 tury,szansa na ogłuszenie:20%) PD:285
Ork-Szaman Ekwipunek:Kostur Ziemi(20 obrażeń),Duża mikstura many HP:90 Obrona:16 Odporność:Ogień,woda,Ziemia,powietrze Umiejętności:Kula ognia(35 obrażeń,szansa na podpalenie:50%,5 obrażeń co turę,użyć na walkę:1),Skała(25-45 obrażeń,użyć na walkę:1) PD:380
Troll Ekwipunek:Olbrzymia maczuga(50 obrażeń,quest item) HP:180 Obrona:8 Odporność:Oręż,Broń dystansowa Umiejętności:0 PD:450
Herszt orków(Boss) Ekwipunek:Miecz Herszta orków(65 obrażeń),Pierścień Herszta(quest item) HP:160 Obrona:32 Odporność:Oręż Umiejętności:Brak PD:600
Nieumarli
Pomniejszy szkielet Ekwipunek:Krótki łuk HP:20 Obrona:0 Odporność:Brak Umiejętności:Brak PD:20
Duch Ekwipunek:Brak HP:50 Obrona:0 Odporność:Brak Umiejętności:Niewidzialność(uniknięcie ciosu:90%-czas-1 tura,użyć:1) PD:50
Widmo Ekwipunek:Widmowy sztylet HP:80 Obrona:0 Odporność:Brak Umiejętności:Niewidzialność(uniknięcie ciosu:90%-czas-1 tura,użyć:2) PD:80
Nimfa Ekwipunek:Brak HP:100 Obrona:0 Odporność:Woda Umiejętności:Brak PD:50
Duch Pustynny Ekwipunek:Brak HP:80 Obrona:0 Odporność:Ziemia Umiejętności:Ukrycie w piasku(uniknięcie ciosu-100% 1 tura,użyć:1) PD:100
Nieumarły Ekwipunek:Zardzewiały Miecz HP:50 Obrona:50 Odporność:Mrok Umiejętności:Wyssanie życia(Obrażenia:10-20(połowę przejmuje) PD:400
Upadły król Ekwipunek:Antyczny miecz(legend) HP:400 Obrona:60 Odporność:Mrok,ogień Umiejętność:Przejęcie duszy(paraliż-2 tury,użyć:1),Przywołanie nieumarłych(pojawia się nieumarły,użyć 1)
Stworzenia Wodne
Duch Wody Ekwipunek:Brak HP:100 Obrona:0 Odporność:Woda Umiejętności:Wodne pociski(Obrażenia:10-20,użyć 1) PD:300
Topielec Ekwipunek:Brak HP:400 Obrona:0 Odporność:Woda Umiejętności:Wodne pociski(Obrażenia:10-20,użyć 2) PD:300
Mały Wodny Wąż Ekwipunek:Brak HP:200 Obrona:20 Odporność:Woda Umiejętności:Wodne pociski(Obrażenia:20-30,użyć 2) PD:200
Rekiny Ekwipunek:Brak HP:150 Obrona:40 Odporność:Woda Umiejętności:Brak PD:300
Żywioł Wody Ekwipunek:Brak HP:200 Obrona:80 Odporność:Woda Umiejętności:Kontrola Wody(obrażenia:10 co turę,4 tury użyć 2) PD:500
Wodny Wąż Ekwipunek:Trujący Ząb HP:500 Obrona:80 Odporność:Woda Umiejętności:Fala Uderzeniowa(obrażenia 30-45 użyć 2) PD:800
Wielki Wodny Wąż Ekwipunek:Trujący Ząb HP:800 Obrona:100 Odporność:Woda Umiejętności:Fala Uderzeniowa(obrażenia 30-45 użyć 3),wodne pociski(Obrażenia:40-60,użyć 1) PD:1000
Hydra Ekwipunek:Ząb Hydry HP:100 Obrona:150 Odporność:Woda,ogień Umiejętności:Wodne pociski(obrażenia 30-45 użyć 10), Fala Uderzeniowa(obrażenia 40-80 użyć 2), Tsunami(obrażenia 100 użyć 1). PD:3000
Kraken Ekwipunek:Łeb krakena(quest item),Ząb krakena(legend) HP:2000 Obrona:200 Odporność:Woda,lód,mrok,światło, Umiejętności:Wodne pociski(obrażenia 40-60 użyć 10), Fala Uderzeniowa(obrażenia 30-45 użyć 16), Tsunami(obrażenia 200 użyć 1),Macki(obrażenia 10-30 użyć nieskończność),Furia(80% większy atak-możliwe gdy mniej niż 20%HP),Osłabienie Obrony(osłabia obronę o 40% czas 3 tury). PD:14000
Pozostałe
Gnom Ekwipunek:Brak HP:30 Obrona:40 Odporność:0 Umiejętności:Brak PD:160
Pełzacz Ekwipunek:Brak HP:80 Obrona:40 Odporność:Ziemia Umiejętności:Podziemny tunel(uniknięcie ciosu 80% przez 1 turę) PD:200
Jaszczur Ekwipunek:Brak HP:100 Obrona:5 Odporność:Woda Umiejętności:Brak PD:200
Jaszczuroczłek Ekwipunek:Krzywa szabla HP:200 Obrona:10 Odporność:Woda Umiejętności:Brak PD:380
Harpia Ekwipunek:Szpon HP:200 Obrona:0 Odporność:Powietrze Umiejętności:Latanie(pozwala na latanie-100% na uniknięcie ciosu bronią białą). PD:400
Upadły Elf Ekwipunek:Strzały, Łuk HP:200 Obrona:10 Odporność:0 Umiejętności:Magiczna strzała(50 obrażeń,użyć:1) PD:450
Gryf Ekwipunek:Brak HP:300 Obrona:80 Odporność:Powietrze Umiejętności:Latanie(pozwala na latanie-100% na uniknięcie ciosu bronią białą),fala dźwiękowa(obrażenia 25-45,użyć 1),tornado(60 obrażeń,oszołomienie, użyć:2). PD:800
Faraon Ekwipunek:Starożytny amulet(quest item) HP:400 Obrona:400 Odporność:mrok Umiejętności:Fala śmierci(30-60 obrażeń,połowę zatrzymuje,użyć 1)Przywołanie nieumarłych(przywołuje 2 nieumarłych,użyć 1). PD:1800
Biały Smok Ekwipunek:Kieł smoka(quest item),łuski smoka,serce smoka. HP:800 Obrona:200 Odporność:Ogień,lód Umiejętności:Latanie(pozwala na latanie-100% na uniknięcie ciosu bronią białą),Kula ognia(30-50 obrażeń,użyć 2),Mroźny dech(30 obrażeń,zamrożenie,użyć:1)Cios ogonem(60 obrażeń,oszołomienie,użyć 1) PD:4000
{} {} {} {} |-----{}-----| |-------------| |S| |+| |T | |+| |I | |+| |C| |+| |K| |+| |H| |+| |E| |+| |R| |+| |O| \/
|